Wednesday, September 4, 2013

Soup



Iha mane-klosan ida wainhira hasoru feto-estrada ida iha bar, nia gosta los atu lori ba nia fatin, maibe nia osan la to’o..
Feto Estrada (FE) : hakarak sa, la’o ona...
Primu (P): sim... mas hira lai...?
FE: baratu deit... 80 dolar oras ida.....
P: Aih karun los ne.... se hakarak 25 dollar deit...
FE: Aih 25 dollar deit ne, la halo. Hau ne karun tamba perawatan. Ho 25 dollar ne’e perawatan vasina VCT ba moras nian mos la to’o tiha ona..
FE: Entaun o nia "buat ne’e" steril duni ka? Ita selu karu-karun tiha mak iha fali moras, ita mate liu. Entaun, se bele o mi lai, hau cek lai o nia mi ben ne’e kebetulan hau pernah tuir test laboratorium mi nian”.  Mane ne’e buka kalen atu tau FE nia mi ben

Hetan tiha, FE ne’e mi ba kaleng ne no fo ba mane no hodi lori ba haris fatin mane nian. To’o iha haris fatin mane nian, mane ne’e kolu tiha nia kalsa depois hoban nia ‘perlitu’ ba FE nia mi ben ne’e hodi koalia
P: (sambil hoban nia perlitu ba feto nia mi ben) Hei mau brewok! Deskulpa eh! O hemu deit nia ben ona ba, nia isin karun los ne’e...

No comments:

Post a Comment